יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף – הטיפול המקורי.

שיטת הקשתיות מתבססת על טכנולוגיה מתקדמת ועל תוכנת מחשב ומאפשרת למטופל להגיע לתוצאות אסתטיות תוך חודשים ספורים (תלוי במורכבות המקרה) ולעקוב אחר התקדמות הטיפול בכל שלב ושלב. יישור השיניים השקוף והבלתי נראה נחשב כיום לטיפול המועדף על אוכלוסיות רבות, מבני נוער ועד מבוגרים, במהלכו ניתן לשמור על היגיינה מיטבית ולהמשיך בשגרת היום ללא הפרעות.

יישור שיניים שקוף – הטיפול המקורי

מרפאת DENTAL CITY מציעה ללקוחותיה את טיפול יישור השיניים המקורי מבית אינויזליין – טיפול המבוסס על סדרה של קשתיות שקופות המותאמות למבנה הפה של המטופל ולשלבי הטיפול. במהלך הטיפול המטופל יחליף מדי שבוע את הקשתית ויבקר במרפאה לצורך קבלת סדרת קשתיות נוספת בהתאם להתקדמות הטיפול ולשיקולו של הרופא המטפל.

באילו מקרים מומלץ לבחור בשיטת היישור השקוף?

היישור השקוף זוכה להצלחה רבה ומאפשר לבצע יישור שיניים בתהליך נוח. הטיפול מתאים הן לבני נוער והן למבוגרים שדחו את יישור השיניים לאורך השנים או למבוגרים שנדרשים ליישור שיניים בעקבות תזוזת שיניים – תופעה המתרחשת עם השנים. כמו כן הטיפול מוצע במרפאתנו כחלק מתהליך ההכנה לקראת ציפוי השיניים למי שצריך – פרטים על כך תוכלו לקרוא כאן (קישור לעמוד ציפויי שיניים) וכן כטיפול חלופי לציפוי שיניים שנובע עקב מרווחים בין השיניים. הטיפול בקשתיות השקופות מחליף במרבית המקרים את הצורך בקוביות מברזל, מאפשר אסתטיקה גבוהה יותר ושמירה על היגיינת השן לאורך כל שלבי הטיפול.

תהליך יישור השיניים השקוף במרפאת DENTAL CITY

יישור שיניים שקוף במרפאת DENTAL CITY נעשה במספר שלבים: תחילה המטופל מגיע למרפאה לפגישה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות כדי לבחון את ההתאמה לטיפול. בשלב הבא, הרופא יסרוק את חלל הפה של המטופל באמצעות סורק דיגיטלי וישלח את הצילומים לחברת ייצור הקשתיות השקופות. בשלב זה המטופל יוכל להתרשם מהדמיית המצב הסופי בחלל הפה בתום הטיפול. תוך פרק זמן קצר הקשתיות יישלחו בחזרה למרפאה והמטופל יודרך על אופן השימוש בקשתיות, כאשר מדי שבוע המטופל יחליף את הקשתית שבפיו בקשתית הבאה בסדרה, אחת לחודש המטופל יבקר במרפאה לצורך מעקב אחר הטיפול במהלך הביקור הוא יוכל לצפות בהדמיה המשקפת את התקדמות הטיפול. משך הטיפול משתנה בהתאם למורכבות המקרה ולכל הפחות נמשך כשלושה חודשים.

מדוע אנשים רבים בוחרים ביישור שיניים שקוף על פני שיטות יישור אחרות?

שיטת הקשתיות השקופות של חברת אינויזליין מאפשרת יישור שיניים אסתטי, נוח ובלתי נראה המבוסס על הדמיה ממוחשבת ותלת-ממדית ועל תהליך המותאם לשגרת יומו של המטופל, כאשר מדי שבוע המטופל מחליף את הקשתית בהתאם לשלבי הטיפול ואף יכול לשמור על רמת היגיינה גבוהה יותר (לצחצח שיניים ולמנוע הצטברות של לכלוך) הקשתית מונחת על שיני המטופל כ-22-20 שעות במהלך היום וניתן להסיר אותה בעת אכילה ובעת צחצוח השיניים. שיטת הקשתיות השקופות מבית אינויזליין המוצעת במרפאתנו עובדת כחלופה נוחה לשיטת יישור הסמכים מברזל, שכן בשני המקרים ניתן להגיע לאותה התוצאה וכמעט באותו פרק זמן.
לבחינת התאמתך לטיפול, צור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​